سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی کرج

وان تخلیه آهسته: چگونه آن را با درمان برطرف کنیم؟

لوله بازکنی وان

وان تخلیه کند

وقتی آب با سرعت مناسب از سینک یا وان شما خارج می شود، همیشه یک مزیت است. این همچنین باعث می شود که درد بزرگی ایجاد شود، در حالی که اینطور نیست. چندین راه وجود دارد که به دلیل آن سینک یا وان شما می تواند تخلیه کند داشته باشد. گرفتگی، موهای شل، تجمع ضایعات مواد غذایی یا حتی نمک حمام.

 

اینترنت مملو از درمان‌های خانگی برای تخلیه آهسته وان و رفع انسداد است، اما این درمان‌ها اغلب به مواد شیمیایی خطرناکی که در این فرآیند مخلوط می‌شوند توجه چندانی ندارند. هدف نهایی این است که آب به آرامی تخلیه شود. شما نمی خواهید در نهایت در اثر یک واکنش شیمیایی خانه خود را به آتش بکشید.

 

چند روش آزموده شده باید فرآیند رفع گرفتگی را ایمن و آسان کند، و اگر بتوانید چند ماده اولیه را در آشپزخانه خود بیابید، تنها به آن نیاز دارید.

 

 

 

پوشش اصول اولیه زهکشی پاک کننده

پاک کننده های زهکشی اختصاصی در بازار وجود دارند، اما برای محیط زیست بسیار خشن هستند و در صورت استفاده بیش از حد می توانند باعث خوردگی لوله ها شوند. مخلوط کردن پاک کننده های خود مقرون به صرفه تر - و اغلب به طور کلی موثرتر است.

 

اولین قدم قبل از شروع مخلوط کردن مواد شیمیایی این است که به سادگی پوشش تخلیه را بالا بیاورید. اغلب موارد ناخوشایند در زیر این مکان قرار می گیرند و جریان آب را متوقف می کنند. رفع گرفتگی وان حمام کند می تواند به سادگی پاک کردن این زباله ها باشد.

 

اگر مشکل کمی عمیق‌تر شود، یکی دیگر از گزینه‌های با تکنولوژی پایین استفاده از پیستون است. به سادگی آب را تخلیه کنید، پیستون را روی سوراخ پلاگین قرار دهید و حدود ده بار آن را پمپ کنید. شما باید صدای آزاد شدن فشار را بشنوید که نشان دهنده عبور هوا از لوله است.

 

 

 

درمان های خانگی وان حمام با تخلیه کند

درمان تخلیه جوش شیرین و سرکه

 

اگر هیچ یک از اینها مشکل را برطرف نکرد، محبوب ترین و ماندگارترین گزینه ترکیب جوش شیرین و سرکه سفید است که اغلب با کمی نمک خوراکی در مخلوط ریخته می شود. تک تک مواد شیمیایی نوشابه و سرکه واکنش نشان می دهند و یک گاز دی اکسید کربن قوی ایجاد می کنند که هر چیزی را که لمس می کند می ریزد. نمک برای کمی قدرت خراش دادن بیشتر داخل آن ریخته می شود اما کاملا ضروری نیست.

 

 

 

اگر انرژی بیشتری می خواهید، یک فنجان جوش شیرین، یک فنجان سرکه و یک فنجان نمک بخورید و مطمئن شوید که آب در وان وجود ندارد. جوش شیرین را داخل آبکش بریزید و سپس نمک و در آخر سرکه را بریزید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید کف زیادی ببینید. رضایت بخش، اگر هیچ چیز دیگری. این سیگنال نشان می دهد که مخلوط در حال تمیز کردن داخل لوله است و امیدواریم انسداد را از بین ببرد. حدود ده دقیقه به آن زمان دهید، سپس آن را با آب جوش بشویید و وان را آزمایش کنید تا ببینید تخلیه می شود یا خیر.

 

یکی دیگر از گزینه های محبوب شامل استفاده از ترکیب جوش شیرین و سرکه ذکر شده است، اما بلافاصله پس از آن وان را به برق بزنید و آن را با آب پر کنید. سپس می توانید آب را رها کنید، که به یکباره در لوله جاری می شود و هر انسدادی را که با فشار شدید باقی می ماند، از بین می برد.

 

 

 

استفاده از مار لوله کشی

 

این باید در اکثر موارد مشکل را حل کند، اما یک راه حل جادویی فوری برای همه مشکلات تخلیه نیست. مار لوله کشی یک قطعه تجهیزات ارزان قیمت و در عین حال ارزشمند است که از یک سیم فلزی بلند با یک سنبله در انتهای آن تشکیل شده است. این سنبله را می توان به صورت الکتریکی یا با دسته چرخاند. مار را داخل لوله پایین بیاورید و میل لنگ را بچرخانید. سنبله باید از انسداد عبور کند، و حرکت پیچشی باعث می‌شود که در داخل لوله بپیچد و هر گونه اضافی از دیواره‌ها بتراشد.

 

لوله کشی مار رفع گرفتگی وان حمام

 

 

 

نحوه باز کردن گرفتگی وان تخلیه آهسته: چهار مرحله

تخلیه آهسته می تواند به دلیل موارد زیادی اتفاق بیفتد. خاک، زباله، و کف صابون، که ممکن است منجر به انسداد شود که می تواند مجرای فاضلاب را مسدود کند. گرفتگی فاضلاب وان حمام می تواند برای صاحبان خانه سردرد باشد، بنابراین مهم است که بدانید چگونه گرفتگی وان تخلیه کند را باز کنید.

 

در زیر، ما تمام مراحل برای باز کردن انسداد مجرای وان حمام را مشخص کرده‌ایم تا زهکشی‌ها آزاد شوند تا آب مسدود شده را شسته شود.

 

 

 

مرحله 1:

 

یک پیچ گوشتی استاندارد برای بیرون آوردن درب وان پیدا کنید. همه زهکش های حمام دارای درپوش و صافی یکسانی نیستند، بنابراین گاهی اوقات خوب است دستورالعمل های سازنده را برای برداشتن درپوش ها و صافی ها دنبال کنید.

 

پیچ راننده برای باز کردن درپوش تخلیه وان حمام

 

در صورتی که دره تخلیه وان حمام را هنگام بالا بردن از طریق پیچ وصل کرده اید، آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت باز کنید. اگر هیچ پیچی وجود ندارد، می توانید از ناخن خود برای بلند کردن درپوش استفاده کنید. اگر نیاز دارید پیچ ??ها را با آچار بچرخانید، مطمئن شوید که هیچ یک از آنها نیفتند یا گم نشوند.

 

اگر قادر به بلند کردن درپوش یا صافی وان نیستید، برای جلوگیری از هر گونه آسیب یا جراحت می توانید با لوله کش های حرفه ای فیشر لوله کشی تماس بگیرید تا به شما در رفع گرفتگی فاضلاب وان کمک کنند.

 

 

 

گام 2:

 

پس از بلند کردن درپوش یا صافی تخلیه وان، میله رزوه‌دار را پیدا می‌کنید که دلیل مسدود شدن فاضلاب وان است. این یک میله مستقیم است که در لوله تخلیه پیچ شده است که می توانید به سادگی با انگشتان خود آن را جدا کنید. پیچ آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت باز کنید و مطمئن شوید که آن را با خیال راحت به همراه درپوش و پیچ کنار بگذارید.

 

درپوش تخلیه وان حمام

مرحله 3:

 

حالا پایه درپوش وان را بردارید تا چیزهایی را ببینید که مجرای وان حمام شما را مسدود کرده است. دستکش بپوشید و یک انبردست بگیرید تا اشیای مسدود شده را از مجرای تخلیه حمام بردارید. همچنین یک کیسه پلی اتیلن بردارید تا اشیای گرفتگی را از مجرای حمام تخلیه کنید.

 

چگونه گرفتگی فاضلاب وان را باز کنیم

 

 

 

مرحله 4:

 

اکنون مرحله بعدی شستشوی زهکشی با استفاده از برخی از داروهای طبیعی تخلیه است. می توانید از داروهای خانگی زیر برای باز کردن انسداد مجرای وان حمام استفاده کنید.

 

 

 

1. آب جوش

 

شامپو و صابون می توانند باعث انسداد مجرای فاضلاب وان شما شوند . برای رفع مشکل، یک قابلمه آب را روی اجاق گاز بجوشانید و به آرامی آن را در آبکش بریزید.

 

در حالی که این نکته ممکن است برای همه انواع گرفتگی ها کارساز نباشد، آب داغ می تواند بیشتر صابون ها را به سرعت حل کند. ابتدا این روش را امتحان کنید تا ببینید آیا گرفتگی فاضلاب را باز می کند یا خیر، وقت آن رسیده است که به روش دیگری بروید.

 

جوشاندن آب داغ برای رفع گرفتگی مجرای وان حمام

 

 

 

2. پیستون

 

ممکن است این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که چگونه می توان گرفتگی فاضلاب وان حمام را با پیستون تعمیر کرد؟ زیرا این ابزار معمولی نیست که توسط صاحبان خانه استفاده می شود. پیستون بیشتر توسط لوله کش های حرفه ای برای فرو بردن زهکش استفاده می شود و چیزی است که ممکن است در خانه شما موجود نباشد.

 

پیستون برای باز کردن گرفتگی تخلیه وان حمام

 

پیستون یکی از مؤثرترین ابزارهایی است که برای پاک کردن زهکشی گرفتگی وان استفاده می شود. اینکه چقدر در پاکسازی گرفتگی موفق خواهید شد به اندازه و طراحی یک زهکش بستگی دارد.

 

برای پاک کردن تخلیه کند وان حمام با استفاده از پیستون به مقدار کمی ژله نفتی نیاز دارید. قبل از استفاده از پیستون، مقداری آب در وان حمام به همراه مقداری ژله نفتی در اطراف لبه پیستون اضافه کنید تا یک مهر و موم قوی ایجاد کنید و شروع به فرو بردن زهکش مسدود شده کنید.

 

 

 

3. جوش شیرین و سرکه

 

به جای استفاده از پاک کننده های شیمیایی، برخی از افراد دوست دارند از روش های طبیعی پاک کننده زهکشی برای رفع گرفتگی مجرای وان حمام استفاده کنند . مورد علاقه ترین ترکیب جوش شیرین و سرکه است.

 

2 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با همان مقدار سرکه مخلوط کنید. حالا مخلوط را در آبکش بریزید و بگذارید حداقل 10 دقیقه بماند.

 

جوش شیرین - با - سرکه - آبکش - درمان

 

حالا به مقداری آب داغ نیاز دارید تا زهکش را تخلیه کنید. به یاد داشته باشید که مخلوط جوش شیرین و سرکه به همراه آب داغ تنها به از بین بردن گرفتگی های خفیف کمک می کند.

 

 

 

4. یک مار لوله کش را امتحان کنید

 

Plumbers Snake یکی از بهترین ابزارهای رفع گرفتگی است که بیشتر توسط متخصصان لوله کشی استفاده می شود. استفاده از آن آسان است و بسیار موثر است.

 

مار لوله کش تخلیه حمام

 

برای مار انداختن زهکش وان ، مار را به آهستگی در مجرای فاضلاب فشار دهید. تا زمانی که به مواد مسدود شده نرسیده اید توقف نکنید.

 

دسته مار را بچرخانید و سعی کنید گرفتگی را به دور پیچ مار لوله کش بچسبانید. هنگامی که احساس کردید چرخاندن دستگیره سخت تر می شود، آن را از زهکش بیرون بیاورید.

 

شروع به چرخاندن دسته مار کنید تا آن را بالا بیاورید و از زهکش خارج کنید. هنگامی که کارتان تمام شد، مقداری آب بریزید تا زهکشی را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که گرفتگی کاملاً پاک شده است.

 

 

 

برای رفع گرفتگی فاضلاب سنگین وان حمام، با متخصص تماس بگیرید

یک وان تخلیه کند می تواند خسته کننده باشد، از این رو تعمیر فوری آن مهم است. روش‌های فوق همگی برای تعمیر وان حمام با تخلیه کند آزمایش شده و آزمایش شده‌اند. برای مشکلات گرفتگی زهکشی سنگین ممکن است به خدمات حرفه ای جت آب نیاز داشته باشید، می توانید با متخصصان لوله کشی فیشر مشورت کنید.